Μια επιτυχημένη χρονιά με ισχυρές επιδόσεις, παρά τη μειωμένη επισκεψιμότητα λόγω πανδημίας, αποδείχτηκε το 2021 για τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ, σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν στο ετήσιο συνέδριο συνεργατών του, που και φέτος πραγματοποιήθηκε ψηφιακά.
Από το Διοικητικό Μέγαρο του ΟΤΕ στο Μαρούσι και μέσα από ζωντανές συνδέσεις με τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ σε Ασπρόπυργο, Θεσσαλονίκη, Λάρισα και Πύργο, περισσότεροι από 2.000 συνεργάτες και εργαζόμενοι των καταστημάτων του δικτύου από όλη την Ελλάδα ενημερώθηκαν για τα σημαντικότερα επιτεύγματα της χρονιάς που πέρασε και έθεσαν τους στόχους για το 2022, με τον πελάτη πάντα στο επίκεντρο. Η αξία του φυσικού καταστήματος και οι σύγχρονες τάσεις στο retail ήταν μερικά από τα θέματα που απασχόλησαν το συνέδριο.
Για την ανάγκη της αλλαγής ως προϋπόθεση για την εξέλιξη και την επιβίωση στη νέα ψηφιακή εποχή, αλλά και για την προτεραιότητα στον πελάτη, μίλησε στο συνέδριο ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, κ. Μιχάλης Τσαμάζ, ενώ ευχαρίστησε τους ανθρώπους της ΓΕΡΜΑΝΟΣ για την προσπάθεια και την εξαιρετική τους δουλειά.
«Σε ένα περιβάλλον γεμάτο προκλήσεις, όπου το retail και οι ανάγκες του πελάτη αλλάζουν με ταχύτατους ρυθμούς, αντιδράσαμε γρήγορα. Ήμασταν ευέλικτοι και προσαρμοστήκαμε στα νέα δεδομένα. Στον ΓΕΡΜΑΝΟ είδαμε την κρίση ως ευκαιρία. Αξιοποιήσαμε ακόμα περισσότερο την τεχνολογία και τα πήγαμε πολύ καλά», τόνισε στο συνέδριο ο κ. Θανάσης Στράτος, Chief Customer Operations Officer του Ομίλου ΟΤΕ και Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της ΓΕΡΜΑΝΟΣ.
Οι κ.κ. Κώστας Βούζας, Διευθυντής BU Retail Ομίλου ΟΤΕ, και Πέτρος Παπαγγέλης, Διευθυντής Δικτύου Καταστημάτων Ομίλου ΟΤΕ, παρουσίασαν αναλυτικά στους συνεργάτες της ΓΕΡΜΑΝΟΣ τα αποτελέσματα της χρονιάς που πέρασε, καθώς και τη στρατηγική και τα πλάνα της αλυσίδας για το 2022. Έμφαση δόθηκε στην ανάπτυξη, στην άριστη εμπειρία πελάτη, στην προσωποποιημένη εξυπηρέτηση και στην παροχή ολοκληρωμένων λύσεων.
Όπως αναφέρθηκε στο συνέδριο, το φυσικό κατάστημα ήταν, είναι και θα είναι πολύ σημαντικό. Απλά αλλάζει, εξελίσσεται για να καλύψει τις σύγχρονες ανάγκες των πελατών. Παραμένει, όμως, το πιο σημαντικό κανάλι πώλησης, λειτουργεί συμπληρωματικά με το ηλεκτρονικό κατάστημα και προσφέρει ψηφιακές εμπειρίες και συναισθήματα στους πελάτες. Γι’ αυτό και η εικόνα του πρέπει να είναι αναβαθμισμένη. Ήδη το 2021 δημιουργήθηκαν 8 νέα G Prime καταστήματα σε Ασπρόπυργο, Ξάνθη, Καρλόβασι, Κηφισιά, Ιωάννινα, Σητεία, Μυτιλήνη και Πειραιά, με νέα σχεδιαστική φιλοσοφία, μοντέρνα αισθητική, eco friendly υλικά, πιο διαδραστικά και με μεγαλύτερη γκάμα προϊόντων. Ένα ακόμα στοίχημα που πρέπει να κερδίσει το φυσικό κατάστημα της νέας εποχής είναι αυτό της βιώσιμης ανάπτυξης. Για τον Όμιλο ΟΤΕ η βιώσιμη ανάπτυξη βρίσκεται στον πυρήνα της στρατηγικής του, γι’ αυτό και τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ σκοπεύουν φέτος να αυξήσουν τις συσκευές που ανακυκλώνουν. Με αυτόν τον τρόπο θα ενισχύσουν τη συνεισφορά τους στην προστασία του περιβάλλοντος, που αποτελεί προτεραιότητα του Ομίλου ΟΤΕ, αλλά και της Deutsche Telekom.
ΓΕΡΜΑΝΟΣ: Μερίδια ρεκόρ σε όλες τις βασικές κατηγορίες προϊόντων το 2021
Τη χρονιά που πέρασε, το δίκτυο καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ κατέγραψε ανοδική πορεία στις πωλήσεις, τόσο των υπηρεσιών COSMOTE, όσο και των προϊόντων τεχνολογίας, με σημαντική αύξηση στον τζίρο. Σημαντικό ρόλο έπαιξαν οι δυνατές προσφορές που έτρεξαν καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, οι στοχευμένες ενέργειες μέσω Retail CRM, αλλά και ο ταχύτερος εφοδιασμός των καταστημάτων μέσω αυτοματισμών.
Σε σχέση με πέρυσι, το 2021 ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ διέγραψε ανοδική πορεία και στις πωλήσεις των υπηρεσιών COSMOTE σε σταθερή και κινητή. Σημαντικά αυξήθηκαν και οι συνδέσεις του COSMOTE Fiber. Μεγάλη άνοδος παρατηρήθηκε, επίσης, στις νέες συνδέσεις COSMOTE TV, χάρη στη νέα OTT πλατφόρμα, τους αγώνες ποδοσφαίρου του ελληνικού πρωταθλήματος που μεταδίδει αποκλειστικά η πλατφόρμα του Ομίλου, αλλά και τις συνδυαστικές προσφορές με τηλεοράσεις.
Με εξουσιοδοτημένο service σε 11 κατηγορίες προϊόντων και εξειδικευμένους τεχνικούς, και το 2021 ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ παρέμεινε No1 προορισμός για service1 (κινητού & προϊόντων τεχνολογίας), προσθέτοντας 6 νέους κατασκευαστές και φτάνοντας συνολικά τους 65. Στο νέο, υπερσύγχρονο επισκευαστικό του κέντρο, επισκευάζονται πάνω από 80.000 συσκευές το χρόνο, ενώ το 65% των επιδιορθώσεων πραγματοποιούνται άμεσα εντός του καταστήματος.
Όπως σημειώθηκε στο συνέδριο, τη χρονιά που πέρασε ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ παρέμεινε Νο1 brand σε αναγνωρισιμότητα και προτίμηση, στο σύνολο του κοινού, μεταξύ των καταστημάτων τεχνολογίας και τηλεπικοινωνιών2. Στα highlights της χρονιάς συγκαταλέγεται το G App, το πρόγραμμα πιστότητας του ΓΕΡΜΑΝΟΥ, που το 2021 πέτυχε χιλιάδες ενεργούς χρήστες και περισσότερα από 200.000 downloads, η σημαντική βελτίωση του eshop που έγινε πιο απλό και φιλικό στην πλοήγηση, καθώς και η εξαιρετική πορεία του YouTube καναλιού της ΓΕΡΜΑΝΟΣ, χάρη στο πλούσιο περιεχόμενό του που προσελκύει το νεανικό κοινό.
ΓΕΡΜΑΝΟΣ: Στόχος η ανάπτυξη και η άριστη εμπειρία πελάτη για το 2022
«Στον ΓΕΡΜΑΝΟ στόχος μας είναι να παραμείνουμε πρώτη επιλογή του πελάτη. Θέλουμε να πάμε μπροστά και να μεγαλώσουμε, αξιοποιώντας τα πλεονεκτήματά μας: το σύγχρονο δίκτυο, την τεχνογνωσία, το πάθος και την εμπειρία των ανθρώπων μας, αλλά και τα καινοτόμα προϊόντα μας. Έχουμε ξεκάθαρη στρατηγική για να το πετύχουμε. Είμαστε έτοιμοι για το αύριο», δήλωσε στο συνέδριο ο κ. Θανάσης Στράτος.
Η ανάπτυξη και η άριστη εμπειρία πελάτη μέσω σύγκλισης ψηφιακού και φυσικού κόσμου, παραμένουν βασικές προτεραιότητες της αλυσίδας για τη νέα χρονιά. Το 2022 δίνεται, επίσης, έμφαση στην παροχή ολοκληρωμένων λύσεων προς τον πελάτη, με συνδυασμό υπηρεσίας και προϊόντος, που διευκολύνουν την καθημερινότητά του. Στόχος των καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ είναι και η αξιοποίηση της μεγάλης επένδυσης πάνω από 3 δισ. ευρώ από τον όμιλο ΟΤΕ σε υπερσύγχρονα δίκτυα σταθερής και κινητής, με την οποία η οπτική ίνα θα φτάσει σε 3 εκατ. σπίτια και επιχειρήσεις.
Πηγή